Marketeer Storioni Festival

Het Storioni Festival is hét muziekfestival dat verrast met de mooiste kamermuziek. Elk jaar vernieuwend en toch altijd vertrouwd. Het Storioni Trio en hun internationale muziekvrienden trakteren daarbij op klassieke hits, verborgen schatten en kakelverse werken. Twaalf dagen tintelende muziek in de grote steden van Noord-Brabant met Muziekgebouw Eindhoven als kloppend festivalhart.

Voor de komende editie van het festival, dat plaatsvindt van 18 tot en met 29 januari 2018, zoeken wij per direct een zelfstandige

Marketeer Storioni Festival

die door het initiëren, coördineren en uitvoeren van marketingacties het publiek weet te activeren en in samenspraak met de artistiek manager, projectmanager en marketeers van Muziekgebouw Eindhoven het festival verder neerzet en promoot.

Opdracht

  • Het marketingplan voor het komende festival verder uitwerken en uitvoeren;
  • Projectmanagement van marketingacties met de nadruk op owned en earned media;
  • Redactionele werkzaamheden: schrijven van persberichten, content ontwikkeling voor de website, sociale media, (e-)flyers en outdoor uitingen;
  • Ontwikkeling en coördinatie van productionele zaken: signing, merchandise, programmaboekjes etc.;
  • Actief inzetten en onderhouden van kamermuziek gerichte netwerken, influencers, bloggers, pers en accreditaties op (inter)nationaal niveau;
  • Ondersteuning bij (de productie van) promotionele activiteiten vooraf en tijdens het festival.

Profiel

  • HBO/WO werk –en denkniveau;
  • Ten minste 5 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Aantoonbaar behaalde resultaten op het gebied van marketing en communicatie in de culturele sector;
  • Uitstekende redactionele en sociale vaardigheden;
  • Zelfstandig projectmanagement;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel spreken als schrijven
  • Resultaatverantwoordelijk, stressbestendig en flexibel;
  • Kennis van en netwerk in de (inter)nationale kamermuziek.

Voorwaarden

  • Bij voorkeur woonachtig in Eindhoven of directe regio;
  • Je werkt in een inspirerend projectteam, in een dynamische omgeving;
  • De opdracht start per direct en loopt tot eind februari 2018. De eerste periode betreft het +/- 20 uur per week en een fulltime aanwezigheid in de week voor- en tijdens het festival.
  • Vergoeding in overleg, zowel in dienstverband als op zzp-basis mogelijk.

Reactie
Stuur je motivatie met CV en foto vóór 22 oktober 2017 per mail naar: sollicitaties@muziekgebouweindhoven.nl

Winkelmandje

U heeft geen voorstellingen in uw winkelmandje.

Er is iets misgegaan met het laden van dit evenement. Probeer het later nogmaals.