Vacature Marketeer Tromp Percussion

Tromp Percussion Eindhoven is een tweejaarlijks internationaal slagwerkconcours, dat als enige in zijn soort een wereldwijde reputatie geniet. Daarnaast presenteert Tromp ook een grootschalig festival met unieke, eigen producties op het snijvlak van muziekgenres: slagwerk met klassiek, pop en bijzondere cross-overs. Ook is er een breed aanbod van educatie activiteiten. De eerstvolgende editie vindt plaats in november 2020. 

Muziekgebouw Eindhoven is voor het Tromp concours en festival op zoek naar een 

Marketeer Tromp Percussion

voor gemiddeld 2 dagen per week. 

In deze functie ben je verantwoordelijk voor de promotie van het concours en festival en het initiëren, coördineren en uitvoeren van marketingacties met als doel het publiek te activeren en concoursdeelnemers te werven. In samenspraak met de artistiek manager, projectmanager en de marketing afdeling van het Muziekgebouw Eindhoven zet je het concours en festival neer. 

De werkzaamheden:

  • Het opstellen en uitvoeren van een inventief marketingplan voor komende edities van het festival en concours;
  • Uitvoeren van promotie & PR voor het festival, concours en de activiteiten die tussentijds door Tromp worden geïnitieerd;
  • Projectmanagement van marketingacties met de nadruk op owned en earned media;
  • Redactionele en sales-gerichte werkzaamheden, waaronder het schrijven van persberichten, content ontwikkeling (geschreven, video), en andere uitingen, zowel online, flyers als outdoor;
  • Redactie, onderhoud en doorontwikkeling van de website;
  • Actief inzetten en onderhouden van de online Tromp community en genre gerichte netwerken, influencers, bloggers, pers;
  • Ontwikkeling en coördinatie van productionele zaken (signing, merchandise, programmaboekjes etc.);
  • Samenwerken met partners in de stad, regio, in de (inter)nationale slagwerkwereld en andere (media)partners;
  • Ondersteuning bij (de productie van) promotionele activiteiten. Representatie en hospitality tijdens activiteiten van Tromp;
  • Initiëren en uitvoeren van promotieacties voor de laureaten. 

Wij zoeken

Een ondernemende marketeer met een passie voor muziek en percussie in het bijzonder. Je hebt minimaal drie jaar ervaring in marketing en communicatie bij voorkeur in de culturele sector en weet je doelgroep te vinden, verrassen en verbinden. Je beschikt over zeer goede redactionele vaardigheden en beheerst zowel de Nederlandse als Engelse taal uitstekend. Je bent bereid om je werktijden af te stemmen op de geplande activiteiten, in de directe aanloop alsmede ten tijde van het concours meer tijd te investering en deze uren in rustiger periodes te compenseren.  

Wij bieden

Een uitdagende, zelfstandige functie met flexibele werktijden in een gedreven, enthousiast team en informele, dynamische werkomgeving. Salariëring is afhankelijk van kennisniveau en ervaring. De functie kent een salarisbreedte van €2135,28 tot maxiaal €3109,27 per maand op fulltime basis. 

Ben je geïnteresseerd in deze vacature? Stuur dan uiterlijk 16 november jouw sollicitatie met C.V. naar: sollicitaties@muziekgebouweindhoven.nl, Muziekgebouw Frits Philips, Postbus 930 5600AX Eindhoven. 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Cookies
We gebruiken cookies om uw bezoek aan deze website zo plezierig mogelijk te maken. We onthouden bijvoorbeeld uw persoonlijke instellingen. Ook gebruiken we Google Analytics om inzage te krijgen in de gebruiksvriendelijkheid van de website en deze vervolgens te kunnen verbeteren.
Meer informatie